شهردار اوشان ، فشم و میگون خبر داد :
️سید محمدرضا شهبازی شهردار اوشان ، فشم و میگون از افتتاح پروژهای مهم عمرانی همزمان با عید غدیر خم خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 21 June 2023
افتتاح پروژه های عمرانی همزمان با عید غدیر خم 
 
سکاندار مدیریت شهری در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی عنوان کرد: به شهروندان گرامی این نوید را می دهیم که همزمان با عید سعید غید خم تعدادی از پروژه های عمرانی در بخش های رفاهی ، زیرساختی و خدماتی شامل استخر فشم، سالن سوگواری بهشت رضوان فشم و دیواره ورودی میگون و... افتتاح خواهد شد‌.
 
وی در ادامه افزود: سالن اجتماعات بهشت رضوان فشم در حال تجهیز به آخرین سیستم های صوتی و تصویری است و آخرین مراحل آماده سازی را طی می کند. 
 
️این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پیش از این گفته بودیم هر چند ماه افتتاح پروژه یا آغاز پروژه های جدیدی خواهیم داشت گفت: به لطف خدا و تلاش پرسنل تاکنون توانستیم به وعده های خود عمل کنیم و در ۲ سال اخیر شاهد بهره برداری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی و ده ها اقدام موثر دیگر در ساماندهی شهر بودیم. 
 
بهره‌برداری از بلوارهای جدید، سامانه هواشناسی،پل شهید سلیمانی،آسفالت معابر،سالن سوگواری،استخر فشم، آزادسازی معابر،تجهیز خدمات شهری و‌... از جمله مهمترین اقداماتی بود که با هدف رضایتمندی و رفاه حال شهروندان انجام شده است.
 
️ایشان در پایان به آموزش ضمن خدمت اشاره کرد و اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی و آموزش برای کارمندان موجب افزایش بهره وری و بهبود خدمات می شود و امسال نیز آموزش ضمن خدمت را برای کارکنان شهرداری برگزار خواهیم کرد.
 
عضو شورای اسلامی شهرستان شمیرانات مطرح نمود :
 
موضوعات و مسائل فرهنگی و آموزشی یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری می باشد.
 
افتتاح پروژه های عمرانی همزمان با عید غدیر خم 
 
محسن ایوب میگونی در جلسه ای که با حضور مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهر تهران و سایر مسئولین برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت تقویت آموزش و بر طرف نمودن موانع بیان کرد : موضوعات و مسائل فرهنگی و آموزشی یکی از اولویت های شورای شهر و شهرستان می باشد که برنامه ریزی های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
 
در راستای رفع مسائل و مشکلات روستاها حداکثر توان خود را به کار بسته ایم.
 
عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون در جریان بازدید از روستاهای بخش رودبار قصران که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت اینگونه توضیح داد:از محاسن بازدیدهای میدانی و تشکیل چنین جلساتی مفید که با حضور اغلب مسئولین مربوطه برگزار می گردد این می باشد که از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات مربوط به روستاها شده و در راستای رفع این موارد حداکثر توان خود را به کار بسته و برای رفاه شهروندان قدم های مسمر ثمر برداشته خواهد شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون بیان نمود: 
 
فاز دوم پروژه آب شرب همهن فشم استارت خورد.
 
افتتاح پروژه های عمرانی همزمان با عید غدیر خم 
 
فرزاد محسنی در این باره تشریح کرد: این اتفاق در راستای رفع کمبود آب شرب شهر فشم صورت گرفته و با اجرایی شدن فاز جدید آن در تلاشیم به زودی این مشکل را که یکی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری می باشد به همت مسئولین مربوطه برطرف نماییم و در راستای خدمت به شهروندان قدم های مثبتی برداریم. 
 
در صددیم سرانه ورزشی رودبار قصران را افزایش دهیم. 
 
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون در این خصوص خاطر نشان کرد: جلسه فرهنگی ورزشی جهت هماهنگی و تعیین و تکلیف اماکن ورزشی رودبار قصران برگزار شد و هدفمان از این اتفاق ارتقا فضای ورزشی و بهینه سازی افزایش سرانه ورزشی می باشد و در خصوص نوع بهره برداری و واگذاری قانونی به دهیاری ها و شهرداری ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار قصران در پایان به موضوعات ورزشی اشاره کرد و گفت : طی چند روز اخیر مراسم تجلیل از مربیان ورزشی فعال را داشتیم و نیز جلسه هیئت های ورزشی و همچنین به مناسبت روز دختر و دهه کرامت مسابقات دوستانه والیبال و فوتسال بانوان را برگزار کردیم.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار